fredag/lördag

Outfitbild från i fredags innan vi hoppade på bussen i regnet ut till Emelie. Och två bilder med mina goa och snygga vänner, Elin och Ellen från igår. Det här var banne mig en av de bästa helgerna IGEN.. Nästa helg blir det nog lugnare förmodligen. Men det återstår att se. Nu ska jag proppa i mig lite gott framför TV och sedan hoppa i säng, har ju ändå sovmorgon på måndagar till halv elva. 

Postat av: LInnEa

Vart är byxorna ifrån? :)

Svar: gina!
Filippa Lindau

2012-09-23 @ 22:08:52
Postat av: Anonym

Var kommer leopard byxorna ifrån? Jätte fina! Kram

Svar: gina!
Filippa Lindau

2012-09-23 @ 22:12:27
Postat av: Evelina Svantesson

Jättefint :)

2012-09-24 @ 16:24:06
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer den glittriga koftan från? den är super fin! kram

Svar: zara :)
Filippa Lindau

2012-10-07 @ 10:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback