rengöring

Här är de produkter jag använder när jag tvättar rent ansiktet. På kvällen tvättar jag antingen bort sminket med den lilla gröna tuben från biotherm eller 3-1 cleanser från mary kay. Båda är jättebra. Avslutar med ansiktsvatten från biotherm. Den runda flaskan från mary kay är till för ögonskugga och mascara, funkar jättebra. Däremot använder jag inte mascara just nu men annars så använder jag det till att ta bort mascaran med. Viktigt för en fin hy är att tvätta både morgon och kväll OCH återfukta med en creme. 

Postat av: Nicolinafoto

Mary kay produkterna är helt underbara! Har du testat deras dag/natt kräm? Den är grym, :)

2012-10-10 @ 15:29:43
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback