senaste via instagram

Mina två senaste dagar. Som jag visade igår så fick vi varsin macbook pro i skolan. Slutade med att vi tog en fredagsfika och alla satt på viskan med sina datorer haha. Idag var det kretsloppet i stan. Min kompis Felix jobbade nere vid sandwallsplats, fick testa sockervaddsmaskinen. Gud vad duktig jag var (ironi) men gott var det. Ikväll blir det mys igen, jag och mina goa vänner ska köpa pizza, götta oss med massa godis och chips och kolla film hemma hos Fanny. 

Postat av: Anonym

Vart har du köpt den vita blusen/tröjan?:)

Svar: fiorucci :)
Filippa Lindau

2012-09-15 @ 16:52:45
Postat av: Caroline

Vad heter din instagram? :)

Svar: filippall
Filippa Lindau

2012-09-15 @ 17:54:44
URL: http://nattstad.se/carolinesofiaa
Postat av: Madeleine

Jag var också & sprang kretsloppet faktiskt, gjorde du det med? :)

Svar: nej det gjorde jag inte :)
Filippa Lindau

2012-09-16 @ 08:41:19
URL: http://tjugoandre.devote.se
Postat av: Sara

Hur matchar man bäst ett par höga bruna Johnny bulls?
Kan du lägga upp tips och bilder på det?
och även på hur man INTE ska matcha dem?
Vore jätte snällt :)

2012-09-16 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback