svar del 2

Tips om vinter/höstjsckor? Jag ska göra något collage när jag får tid och hittat några jackor.
Är teknis bra? JA, eller folk klagar säkert på mig nu för att jag säger det efter bara 1 månad men än så länge verkar skolan super och jag trivs som fisken i vattnet.
Vad vill du göra i framtiden? Ingen aning, har svårt för att veta och börja tänka på sånt redan nu.
Tipsa på vinterkläder till vintern? Stickade tröjor ett par mörka jeans och ett par svarta, ett par fina boots också. Zara har jättefina tröjor.
Vilket program går du i gymnasium? 
Ekonomi på Sven Eriksons gymnasiet.
Kan inte inte du visa bild på allt du köpt i london. Älskar ju din stil och blogg. Jag har visat det i olika inlägg, kolla under kategorierna "new shit" tacktack♥
Hej måste bara säga att din blogg är såhääääär bra :) Tack det värmer verkligen att höra!
Ditt favoritplagg just nu?
Min barbourjacka haha. Om det gäller "kläder" så är det mina hollister jeans.
Tips på vad man kan önska sig i födelsedagspresent?
Pengar, något speciellt klädesplagg eller presentkort.
Vilket hotell bodde du på i London?
 Var det centralt? Vi bodde på Arriva, ett engelskt litet hotell. Det var väldigt centralt eller asså till station tog det 5-10 min och gå till stan tog 20/30 min. 
Hur mycket pengar kan du lägga högst på ett plagg?
Det beror på vad det är, en tröja/kofta max 2000kr men då måste det verkligen vara ett så kallat "to die for" plagg. Men mina primeboots och barbourjackan kostade mer men det kallar jag för en investering haha. Det är verkligen något som man änvänder ofta.
Kan du fota ditt rum? 
Inte så mycket att fota men visst. 
är jag fin? du är finaste Estelle!
VARFÖR FICK DU EN MACBOOK HELT GRATIS?? SKATTEFUSK!!! För att jag är så speciell... din sluge jäkel johanna!
Tycker du Rasmus Torstensson är snygg? Han är snygg ja.
Hur kan du vara så fin!!! Tack söta evelina!
växer ditt hår snabbt? Ja rätt snabbt.
har du kvar den saken jag gjorde till dig ?;P
ja det är klart, den har jag sparat!
var köper du alla dina kläder?
gina, zara, jolina, faith.
Hur många pojkvänner har du haft? ungefär? ingen seriöst!
Hur gammal var du när du fick din första kyss? hur var det?^^ jag är sexton och har inte blivit kysst, är as nervös, tänk liksom om jag är 20 när jag får min då kommer jag vara dålig på att kyssas, hehe..
jag har ingen koll på åldern men ta det lugnt, det kommer gå bra! 
hur är det att ha en tvillingbror?
det är nog inte så stor skillnad mot att ha en bror/syster, vi är som vanliga syskon eller det är klart vi umgås ju med samma människor men han är som min vän. 
Beskriv din stil med 3 ord. Stilrent, säger bara jag har ungefär som alla andra i Borås haha.
Är du mer estetiskt eller teoretiskt lagd? Typ sjunger du, eller är du mer åt det "lärande" hållet?
Teoretisk!
Vill du bo i sverige när du blir äldre, eller flytta utomlands?
Jag vill bo kvar i lilla borås. Kanske tycker annorlunda om 3 år det återstår att se.
Har du tänk ta ett gymnasieår utomlands eller tänker du resa osv efter gymnasiet? eller kanske plugga vidare direkt?
Nej jag vill inte plugga utomlands även om det verkar spännande. Jag vill ut och resa med vännerna och skaffa ett jobb.
Hur ser din familj ut? är ni 3 syskon, har inte riktigt fattat ;)
Ja vi är 3 syskon, jag och min tvillingbror och min lillasyster.
vad ska du ha för vinterjacka? En svart från replay med päls på luvan.
kan du tipsa om snygga jackor?
Ska göra ett collage när jag får tid.
hur skulle du förklara att det är att ha en tvilling? jag har också en, men när andra frågar så vet jag inte riktigt hur jag ska förklara, för det går liksom inte..:) Som ett helt vanligt syskon, umgås med samma vänner dock haha Men jag och min bror är som vänner. 
Såg dig uppträda på SUM-SIM 2012 i Borås, du var jätteduktig! Tack! :)
- kan du ge ett outfit tips?
övermatcha inte, inte både accosearer, sjalar, och massa sånt. Det blir bara för mycket. Gillar när det är enkelt och stilrent.
- hur länge har du haft bloggen?
snart 3 år, i december.
- vilken är din favoritbok & film?
Tillsammans böckerna. Film är the last song.
I vilka länder var du vart i? Thailand, Grekland, England, Turkiet, Tyskland, Holland, Schweiz och Norden. Har varit i länderna flera gånger. T.ex grekland 7 gånger.
I vilket område bor du? Bor nära stan med min mamma och lite utanför Borås med pappa.
Har du bra betyg i skolan?
Dom duger och jag är nöjd. Lite mer än 250 poäng.
Vilket är ditt favvo märke?
Hunkydory, nolita är fint också.
Vilka är dina allra bästa kompisar?
Elin och Amanda.
Hur gammal är din mamma?
40-45 nåt däremellan.
Vem var din senaste pojkvän? Har inte haft något seriöst förhållande!
Saknar du dagis?
Haha minns knappt dagis men lite faktiskt, man hade inga bekymmer och man hade bara roligt hela tiden.
Drömyrke?
Skulle gärna vilja resa runt och jobba med mode, gå på roliga event och sånt. Jobba med bloggen också.
Hur vill du att din framtid ska se ut?
Jag vet inte, vill dock jobba med bloggen. 
Om du fick välja precis hur du ville bo hur skulle de vara då?
I en stor fet vit villa med öppna fönster från tak till golv, stor trädgård och det skulle vara centralt. Stort vackert kök och ett mega vardagsrum.
Vilka affärer handlar du ifrån? Zara, jolina, gina och h&m.
Varför dricker du?
Varför? Det är gott, haha. Nej men man gör bara det, kan inte riktigt besvara frågan om varför...
Hur mkt får du i månads peng? 600-700kr, tar inte ut hela studiebidraget. 
betalar du dina kläder själv?
Japp, allting oftast.
var har du köpt dina johnny bulls? (eller var kan man hitta dom för samma pris?)
Visko, dem finns på scorett.
kan du göra ett separat inlägg med vad du använder för hårprodukter?
Absolut det ska jag fixa.
kan du göra ett separat inlägg och visa ditt rum?
Finns inte så mycket att visa haha.
vilken är din favorit blogg?
Gillar många men Chloé Schuterman.
kan du göra ett inlägg med 10st random vanliga tjej tips?
haha förstår inte riktigt men ska försöka komma på något roligt.

Postat av: Moa

Hey Filippa! Måste säga att du är superduktig på bloggandet och du är verkligen jättefin. Har en lite fråga till dig som jag undrat över. I din ansökan om att bli hårmodell så skriver du att du tidigare som liten modellat för intersport m.m. Skulle du vilja lägga ut dem bilderna? :D

2012-09-15 @ 16:44:58
URL: http://vbgmode.blogg.se
Postat av: Felicia

Är din föräldrar skillda?

2012-09-16 @ 17:09:13
Postat av: Anna

Jag undrar lite över hur storlekarna är på de vanliga hollister t-shirtarna? Tex din vinröda då... Jag är stor och har sätt att största storleken är large. Är de små, stora eller normala?

2012-09-16 @ 17:13:51
Postat av: F E L I C I A

härlig blogg!! :)

2012-09-16 @ 17:31:33
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Sabine

Vart/vad jobbar du med? :)

2012-09-16 @ 18:19:09
URL: http://www.shofmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback