svar sista delen

Vilken hollister tycker du är bäst? Den i London eller den i Stockholm? Ps: sjukt bra blogg ! Aldrig besökt butiken i Stockholm. Butiken i London var ju amazing så vill ju gärna besöka en butik i USA. 
Hur känner du Sebastian & Karl?  vilka är dessa killar? efternamn? 
Du har välidigt fin gaderob som är to die for. Ville bara att du skulle veta det :D Tack vad snäll du är, roligt att höra :D
Kan du göra ett inlägg med snygga vinter jackor och skor? :) I will, i will..
Hur matchar du Hunter-stövlar och kan man ha dessa i skolan? Jag har ett par i silver och använder aldrig dom, tycker dock att de svarta och mörkbruna är fina till mörka jeans och en tröja eller blus. Självklart kan man ha dem i skolan.
Vilket är ditt dyraste plagg? Svarade på denna fråga sist men min barbourjacka. Och en blus från rabens saloner om vi tänker mer på vardagliga kläder. 
Bor du med din mamma eller pappa? Mest hos min mamma då det är nära till skolan och många av vännerna bor centralt. Men är hos min pappa ibland också. 
Hej! För det första, G R Y M blogg! :) Jag undrar hur du kan ha så fin hy? Tack!♥ själv tycker jag inte att jag har så fin hy. Tvättar det på kvällen med rengöring och tar ansiktscremé/återfukt.
Kan du kanske visa alla produkter du använder morgon och kvälll o.s.v?
Det kan jag fixa, ett inlägg om vilka produkter jag brukar använda.
Och kanske samma sak med ditt smink?
Absolut! Två inlägg att se fram emot nu haha.
Jag brukar ha på mig jeans och T-shirt med en skinnjacka och vit scarf, men jag börjar tröttna, har du något tips på en trendig ny jacka? Skinnjacka blir ju nästan aldrig "omodernt" men kika in på Zara för dom har väldigt fina jackor. Både höst och vinterjackor.
Får du betalt för att blogga?
Inte betalt bokstavligt att jag får pengar in på kontot, får ibland olika erbjudanden som t.ex hålla i tävlingar och får själv en produkt eller presentkort. Får några slantar för mina filmer och bloggen också men det är inga stora summor.
Vilket gymnasium går du på? Och vilken linje?
Sven Eriksons gymnasiet aka teknis, läser Ekonomi.
Din blogg är sjukt bra och du är sjukt vacker! Kram<3 
Tacktack det värmer att höra!
Vad är det för jacka på den där bilden, den du och din bror har? :) 7kt snygg iaf! Det är en jacka från JC, senaste som kommit in. Dom var faktiskt jättefina och fanns i andra färger också.
vad är det du gillar/ogillar med borås? Jag gillar att staden är liten men ändå så "stor" man hittar överallt och Borås har det mesta, bra fik, bra affärer, bra samhälle, händer roliga saker t.ex torsdagskvällar osv. Det som jag ogillar är väl alla dessa rykten och skitsnack bland alla ungdomar. Man vet vilka ALLA är också och alla känner alla, fast det kan ju vara positivt också. Men jag gillar staden mer än ogillar. Den är mysig. 
hur tycker du en pojkvän ska vara? 
En brunett till att börja med, snäll och omtänksam (såklart?) inte överdriva med massa gulliga sms stup i ett. Sen är det viktigt tycker jag både för tjejen och killen att man inte släpper taget om sina vänner när man väl har ett förhållande. Att man t.ex alltid väljer att träffa sin tjej/kille istället för vännerna och att man inte hör av sig till sina vänner. Det kan sluta illa.
Hur gick det för dig i kretsloppet och hur långt sprang du?? :) Haha jag sprang inte! Jag hade nog dött om jag sprunigt, jag har sämsta konditionen. 
Du verkar jätte trevlig och är väldigt vacker! Men du måste väll också ha en dålig vana som alla andra?! :O Haha vad gulligt sagt. Klart jag har dåliga vanor som alla andra! :)
Hur gammal är du?
16 år, alltså född 1996.
Beroende av något? Jag är rätt beroende av tuggummi, bravojuice också. Kan dricka 1 paket på en kväll.. min mobil är jag väl beroende av? vem är inte det som ungdom haha.
Kommer du använda din pälsväst i höst? Ja det kommer jag, skolan är dock så jäkla varm så för varmt att ha den nu. 
Kan du göra ett inlägg och visa hur du fäster dina hunkydory koftor? Super bra blogg förresten!
Brukar man inte se det på mina outfitbilder? Om inte får jag gör det men jag drar alltid ihop koftan till mitten och fäster över bröstet. 
Vad tycker du man ska ha för höstjacka nu? Skinnjacka eller någon snygg svart. Ska göra ett collage med bilder.
Hur lång tid tar det att locka ditt hår?Har du tjock hår elr är det rätt tunt?
Mitt hår är vääldigt tjockt, är väldigt snabb på att fixa håret, jag kan platta det på 5 min eller 25 det beror på, jag anpassar mig. När jag lockar det beror det också på men vissa dagar när jag ska till skolan så kan jag locka det på 10 min. Mina vänner brukar inte förstå hur jag hinner med sånt och det är knappt så att jag förstår själv haha.
Plattar du ditt hår,elr har du så
platt? Jag plattar det.
Brukar dina toppar på håret stå ut på morgonen? Plattar du ner dom isåfall?:)
Stå ut? mitt hår brukar ha lite självfall på morgonen. 
Vilken kille tycker du är snyggast på teknisk? Kram :)
haha det vill ni allt veta va.. tyvärr det är privat. Men det finns allt några läckerbitar.
Du har riktigt fin hy! Använder du några speciella produkter för att hålla huden ren och fin? :) Tack, jag använder rengöringsprodukter från ?? ska göra ett inlägg om detta. Men tvätta ALLTID ditt ansikte på kvällen.
Hej, vad har du för kamera/kamera utrustning? En nikon d3000, ett stativ, fjärrutlösare. 
Hej kan du göra videoinlägg på vad som helst som handlar om dig!??!?? Jag tänker inte göra en videoblogg, klarar inte av att sätta mig och spela in mig själv. Men ska göra en film snart igen.
Vad tycker du om oss bäckängiter? Haha Jag tycker inget speciellt om er. 
Hur länge sparade du ditt hår innan du klippte det?
Jag har inte klippt mig på mer än ett halvår så ja det var väldigt slitet.
Tycker jättemycket om din blogg, keep up the good work! Kram
Tack! :D
Tjänar du ngt på din blogg? Inga stora summor men lite och får ibland roliga erbjudanden eller prova på produkter. Låter som att jag gör det varje vecka nu haha men så är det inte.
Vet du ngt sätt som gör att man börjar tjäna bra på bloggen?
Du kan googla upp hemsidor där du tjänar pengar genom reklam som du enkelt lägger upp på din blogg.
Hur mycket väger du, är du nöjd med din vikt?:) Super fin blogg! 40-45kg, ja det är jag! Tack:)
Har för mig att du har svarta Hunter-stövlar? Isåfall, matta eller blanka? Jag har silver.
Gör du länkbyten ibland? :) Nej det gör jag inte, aldrig! :)
har du slutat med cheerleading ? Nej, jag tränar dock inte lika mycket med lag längre.
om man ser dig på stan typ får man fråga om man får ta ett kort då?
Ja absolut, det hade bara varit roligt! 
Vilka färger har du på dina japankoftor? Svart och vit som är tunnare, ett annat materiall än de "vanliga" som jag har i mörkblått, ljusblått, mörkgrön och orange. 
Hur många hunkydorys har du? 6 japan koftor sen 2-3 andra hunkydorykoftor.
Hur fick du din blogg så känd? 
Jag brukar själv inte säga att min blogg är känd även om vännerna brukar "skämta" om det, men det är väldigt kul för nu har ni läsare blivit fler och är väldigt många unika VARJE dag. Jag gör mitt bästa och försöker uppdatera dagligen så att jag håller kvar er läsare. 
Vet du var man kan köpa vanliga hunkydory koftor japan? Jolina har bara stickad i den färg jag vill ha och jag har även kikat lite på internet utan att hitta.. Kram! Nej tyvärr, du kan säkert googla så hittar du någon hemsida. Kolla tradera annars.
Du skrev ju att du hade opererat dina öron, hur gammal var du när du gjorde det? Jag var 14/15 år.
Vad heter dina syskon?
Lovisa och Alexander.
Vad tycker du, bruna eller svarta Johnny Bulls? Själv tycker jag de svarta ser lite plastiga ut.. Bruna tycker jag, håller med om att de svarta ser lite plastiga ut.
åkte du, dina vänner och din bror själva till Kreta? eller följde någon förälder med? Båda mina föräldrar var faktiskt med och min lillasyster och min pappas syster och hennes familj. 
Vilka uteställen kan du tipsa om ifall man ska åka dit?
Kreta, Almirida är inte partystaden tror det finns en bar där nere i hörnet som heter Atlantis.
Älskar din blogg! du är grymt söt och din klädstil är hur fin som hälst!! :)
Tacktack det är verkligen jätteroligt att höra♥
tycker du att det är stor skillnad på johnny bulls och primeboots, eller spelar det ingen större roll? kram Jag tycker att skillnaden är stor, prime är mer klumpiga men sitter åt mer runt benet och jag själv tycker att prime är snyggare för de är mer "känga" när man har stålhätta också. 
vilket ämne tycker du är svårast, lättast, roligast och tråkigast i skolan? Grym tjej med en grym blogg!<3 Jag tycker att matte är svårast, lättast just nu hmm.. svårt, företagsekonomi kanske därför att jag tycker att det är roligast? tråkigast måste jag nog säga matte också, samhällskunskap kanske inte är någon höjdare heller.
vad jobbar dina föräldrar som? Min mamma är lärare och min pappa har en egen byggnadsfirma, bygger hus och allt sånt där. 

Postat av: Emilia

Måste bara få fråga en sak, att där uppe skrev du att du bodde mest hos din mamma men också hos din pappa, och då är frågan är dom typ skilda? För du åkte med båda utomlands i sommar, fattar inte riktigt det hela, haha

Svar: haha ja dom är skilda sen inte långt tillbaka men fortfarande vänner så vi åkte på en resa tillsammans!
Filippa Lindau

2012-09-18 @ 00:29:24
URL: http://emiliaalarssoon.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för svaren! Jag ska gå in på Zarah och kolla! Tycker du att din linje är bra?

Svar: ja linjen är suverän!
Filippa Lindau

2012-09-18 @ 16:02:18
Postat av: Anonym

Okej, tack! Bara en sista fråga! Hur gick det med hår-tävlingen?

2012-09-18 @ 20:21:06
Postat av: hannah

jag undar om du kan förklara lite mer om din öronoperation, för jag funderar på att göra en. Så jag undrar typ hur mycket/om det kostade något och hur det känder efter och vart du gjorde det osv.. :)

2012-09-20 @ 22:47:20
Postat av: Stephanie

Hej! Såg bland kommentarerna att någon letade efter hunkydory koftor. Jag har två stycken hunkydory koftor som jag aldrig använt. De är helt nya med prislapparna kvar från NK i Stockholm. En i blå och en i brun. Hör gärna av dig om du är intresserad! / Stephanie

2012-09-22 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback