black one

En till utav mina väskor som jag använder mig utav. Väldigt gammal, tror jag köpte den på zara för 2 år sen. Letar efter en ny bra väska, vill ha en ny svart rymlig. Dock är väskor nog något utav det svåraste att hitta, att hitta rätt modell, färg, material och ett bra pris. 

Postat av: Dilin

fin :)

2013-08-19 @ 18:05:24
URL: http://dilinns.blogspot.se
Postat av: Anonym

Hej Filippa, jag är inte en sådan människa som brukar shoppa Lindex och sånna butiker och så, men när jag va inne där förra veckan hittade jag en sjukt snygg väska. Väskan va svart inte direkt skinn och säkert ingen super kvalitè men det va en modell jag tror du skulle tycka lite i celiné stuket.

2013-08-19 @ 19:42:29
Postat av: Anonym

Hej! jag tänkte fråga om du hade förslag på några höstskor? inte boots eller något mer liknande ''tennisskor' som converse eller palladium eller något liknande. har du något förslag på skor/färg? tack!

Svar: converse helt klart, perfekta dojjorna! Låga svarta :)
Filippa Lindau

2013-08-20 @ 12:15:44
Postat av: Diman Dilir

riktig snyggt!

2013-08-20 @ 15:07:11
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Sofia

Vad är "måsten" enligt dig i höst? Tex. American Vintage tröjor, skinnjackor, vilka boots och rubbet! Jag behöver ett ton med inspiration och behöver fylla på garderoben. Jag tycker att din stil är sjukt fin så skulle vara jätte tacksam!! Vekligen.

Kram

Svar: ett par snygga mörkare jeans och stickade tröjor :) kram
Filippa Lindau

2013-08-20 @ 15:49:25
Postat av: Louise

Hej Filippa!!
Jag undrar om du fortfarande går och förlänger dina fransar???
Om inte, så vore det jätte snällt om du kunde skriva hur dina fransar är nu när du har slutat med det... Har nämligen tänkt att prova på men har hört några skräck historier om folk som fått sina fransar helt förstörda.
Väldigt tacksam för svar :)

Svar: Hej, jag gör inte det längre! Det beror nog på vart du gör och vad för "teknik" de använder sig utav, mina fransar förstördes inte. Jag hade sånna som dom sätter på en och en :) kram
Filippa Lindau

2013-08-20 @ 16:42:38
Postat av: Sofie

Oh vad snygg! Kan du ge lite tipps på snygga höst jackor? Kram! Ps. Kolla gärna min blogg!

2013-08-21 @ 19:23:28
URL: http://Sofieozaras.webblogg.se
Postat av: Anonym

michael kors väskorna är ju bara ett måste!!;)

2013-09-04 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback