jeans

Har gått lös och försökt minska min vill-ha-lista nu när jag fått lön denna månaden och imorgon kommer resten av lönen så tror jag ska gå och investera ett par låga svarta prime (!!!!). Har iaf köpt två par nya jeans, ett par Tiger of Sweden från Jolina 1399kr och ett par från Gina (modell Kristen), 499kr. Har kollat in Tiger-jeansen väldigt länge men aldrig haft pengarna att lägga på just ett par jeans men nu har jag så jag klarar mig i höst. De från Gina har jag haft likadana under hela hösten och våren fast med slitning på benen, desa är utan och även med dragkedja nertill på benen. Gillar färgerna på båda så dom ska nog användas flitigt i höst. 
FÖRRESTEN -någon som vet om det inte alls går att lägga upp filmer från datorn till videofy.me?? går det bara att göra filmer via mobilen nu? har gjort en video men går inte att ladda upp den. 

Postat av: Emelie

http://josefines.se/2013/july/lagga-upp-videos-fran-datorn-till-videofyme.html#comment

Där kan du läsa hur man gör :)

2013-08-26 @ 16:26:20
URL: http://emeliebohman.blogg.se
Postat av: Linda [fotoblogg]

Vad snygga! Går inte att ladda upp videos på videofy.me mer, går endast på mobilen.. Frågade dom via mailen. Hade just gjort en video då jag fick veta det så skaffade youtube istället :)

2013-08-26 @ 16:26:28
URL: http://lindassphoto.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad heter modellen från gina? :)

Svar: kristen!
Filippa Lindau

2013-08-26 @ 16:30:48
Postat av: anonym

vad tycker du man ska ha för dator? en macbook pro elr air??? kan inte bestämma miiiig!!

Svar: pro! eller tror dem har större minne? annars air för dom är fett tunna och lätta att bära med sig
Filippa Lindau

2013-08-26 @ 18:10:13
Postat av: Alva

Har provat tigerjeans i en låg modell, men de var verkligen för låga hehe. Är dina höga i modellen? Vad heter de?:)

Svar: nej detta är dem låga :)
Filippa Lindau

2013-08-26 @ 20:16:21
Postat av: hanna

åh prime är ju ultimata bootsen, önskar man kunde lägga pengar själv på ett par låga ;/ så sjukt fina. jeansen ser väldigt fina ut :)

2013-08-26 @ 21:51:41
Postat av: Julia Blomgren

Vet att josefines.se skrev ett inlägg om hur man laddar upp filmer från datorn på videofyme! :)

2013-08-27 @ 18:37:39
URL: http://blomgrenjulia.blogg.se
Postat av: Karolina

Åh har också kikat på dessa jeansen! Så finaaa :))

2013-08-27 @ 21:11:40
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback