nya primeboots

Japp nya små bebisar till fötterna. Levde i mina vanliga svarta mellanhöga primeboots när jag köpte dem för två år sen, har dock låtit dem stå på hyllan under sommaren för det är fööör varmt att klumpa runt i. Spanat in de svarta låga väldigt länge nu och fick ändå såpass mycket lön att jag kunde unna mig dem denna månaden. BIG LAJK! 2899kr på jolina. Nu har jag dock köpförbud fram till nästa månad....

Postat av: Anonym

Hej! Har aldrig haft prime men funderar på att köpa till hösten. Men jag vet inte om jag vill ha låga eller mellanhöga. Vilka tycker du at man ska köpa först?

Svar: alltså.. svårt! Just nu tycker jag låga är mycket snyggare men ett par svarta mellanhöga kan du vika ner om du vill det, dock gillar jag själv inte nervikta prime!
Filippa Lindau

2013-08-28 @ 15:47:03
Postat av: Solin

Åh så himla snygga! Primeboots är helt klart de bästa och snyggaste bootsen, har de höga! :D

2013-08-28 @ 16:22:02
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

åå för fina! synd att det kostar så mycket bara!

2013-08-28 @ 17:31:07
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: sandra

Tycker inte du att det blir lite tråkigt med två svarta primes. Jag valde att köpa bruna när jag köpte mitt andra par. varför valde du ett par till svarta? bara nyfiken :D äääälskar din blogg!!

Svar: nej jag tycker de svarta låga primebootsen är finare hihi, eller alltså känner att jag kommer kunna matcha dem bättre och trivs bättre i dem. Har bruna blundstones, alltså låga bruna bootsaktiga skor redan så vill hellre ha svarta låga. Gillar inte när man viker ner sina prime heller :) tusen tack!
Filippa Lindau

2013-08-28 @ 17:51:44
Postat av: Anonym

Vad jobbar du som? Hur ofta jobbar du?
Tacksam för svar:)

Svar: Jag jobbade i sommar 4 veckor feriejobb sen flera helger och veckodagar på eskils tryckeri sen har jag nu jobbat 4 elfsborgsmatcher så jobbar i kiosken på matcherna :)
Filippa Lindau

2013-08-28 @ 22:24:44
Postat av: Julia

Vad tror du att du kommer att ha för vinterjacka iår? Har noll idéer på vad jag vill ha..
Om du säljer replay jackan så är jag väldigt intresserad av den!:)

Svar: Jag ska ha en vanlig dunjacka, kommer slänga upp jacka på bloggen om det blir aktuellt så håll utkik fram mot november!
Filippa Lindau

2013-08-29 @ 03:20:19
Postat av: Ella

hej OM du säljer din replay jacka, vad kommer priset ligga på ungefär isåfall?:) Också väldigt intresserad av den!

Svar: runt 800kr! :)
Filippa Lindau

2013-08-30 @ 18:43:09
Postat av: Erika

Jättefina, är själv sugen på ett par låga Primeboots.

2013-09-02 @ 14:47:02
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: Anonym

Vad har du för storlek på dom? Superfina! :)

Svar: 36!
Filippa Lindau

2013-09-06 @ 19:26:33
Postat av: Amanda

Snygga skor! ;)

2013-09-09 @ 16:29:24
URL: http://mandanorstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback