rymlig väska

Fick en fråga om jag kunde visa vad jag använder mig utav för väskor och bilder på dem. Här är min stora favorit som jag använt flitigt i flera år. Köpte den i turkiet för 2 år sen tror jag. Dock börjar den sli väldigt sleten, små hål under, färgen är blekt och lite sönder vid dragkedjan. Detta är alltså ingen riktigt lonchamp men en bra kopia som har hållt. Ska nu till hösten införskaffa mig en riktgi fast i olivgrön färg. Rymer så mycket och passar till det mesta. Finns på bagorama i Borås. Priset ligger på 700/800kr för en riktig i denna storlek. 

Postat av: :)

Hej, vilken storlek är det? :)

Svar: det är ju en fejk så den är väl mellan!
Filippa Lindau

2013-08-16 @ 16:44:43
Postat av: Anonym

Hej Filippa kan inte du göra ett inlägg där du tipsar om lite finare skolväskor i olika prisklasser som du tycker är snygga?

2013-08-16 @ 23:15:20
Postat av: Carolina

Ska till Turkiet på höstlovet och funderar på att köpa en longchamp då. Vad fick du ge för den när du var där?
Kram

Svar: kanske 200kr, minns inte.. kram!
Filippa Lindau

2013-08-20 @ 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback