sommaren som gått

Då har 78 dagars sommarlov svept förbi oss. Imorgon, eller torsdag för mig, då blir det gamla vanliga rutiner igen. Jag kan summera sommaren som en utav de bästa även om jag aldrig kom iväg till varmare breddgrader. Har försökt sammanfatta mina dagar ovan. Började sommaren med lite poolhäng hos Fanny, åkte ner till Varberg första dagarna på lovet med goa vänner, han även med en biokväll när regnet vägrade lämna Borås, hade en väldigt rolig midsommar som började hemma hos mig, födelsedagsfirande med irländsk julafton, njöt utav en sockervann under de första sommartorsdagarna, fyllde 17 år och firade med kräftor och räkor nere i Varberg på kvällen och stannade där några dagar, tog en dagstripp till Marstrand, träffade min fina vän Alice som var bortrest 3 veckor, fick gå på en tidig semester och checka ut från eskils, åt goda tapas på babbels när alla vännerna var tillbaka i borran efter sina resor, åkt båt med tjejerna, jag och Elin blev firade och bjöd på en god brunch, haft många roliga utekvällar med vännerna, kikat på svensktoppen under sommartorsdagarna, och ett dussin chill och myskvällar fyllda av skratt och onyttigheter. Tack och hej för denna sommaren.
OCH en sista sak, sommaren avslutas med Veronica Maggios nya grymma "Sergels Torg", lyssna people!

Postat av: Jasmine

Vilken fin blogg du har :)

2013-08-22 @ 19:04:08
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Postat av: Ida Bjelkert

Massa härliga bilder!

2013-08-22 @ 19:17:30
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: Nalliiz

Nu längtar man ju bara tillbaka till sommaren och sommarlov! Jätte fina bilder, och fint kollage :)

2013-08-22 @ 19:18:09
URL: http://dodidat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback