sommartorsdag

Torsdag, vilket betyder sommartorsdag i Borås. Svensktoppen hade sin final och Amina vann!! Stort grattis till henne och duktiga Sara och Lovisa som dansade. Senare på kvällen sjöng Petra Marklund, var tvungen att stanna bara för att få höra mikrofonkåt, händerna mot himlen och kärlekens tunga live, haha. Hon är faktiskt sjukt duktig. Åt viskans goda nachotallrik tidigare ikväll. Kom även fram en söt läsare idag till mig och två som tog kort innan jag gick hem, ni är bara fööör söta som vågar komma fram. Blir så glad. Fick även en kommentar från en tjej som inte vågade gå fram, kom fram bara, jag bits inte. Det är jätteroligt när ni gör det. Så puss på er alla mina fina underbara läsare. Och ni som tagit kort eller gör, skicka gärna bilden till [email protected]

Postat av: Tina

Synd att jag inte såg dig där, men vad roligt att du blir så glad när läsare kommer fram, 😉

2013-08-01 @ 23:52:47
Postat av: Anonym

Vart redigerar du dina bilder? Och sätter ihop dem till collage (som i detta inlägget)?:)

Svar: picmonkey! men fixar färg på mobilbilder i camera+
Filippa Lindau

2013-08-02 @ 09:09:16
Postat av: Alice

Ångrar att jag inte gick fram i vintas när du var på finnkampen, du satt bakom mig med dina vänner men ville inte störa :/

2013-08-02 @ 13:17:35
Postat av: Maja

Du la en gång ut ett recept på nyttiga chokladbollar med proteinpulver här på bloggen, kan du länka till det? skulle vara kul att testa men hittar inte det nu.. :) kram

Svar: här http://filippall.blogg.se/2013/april/nyttobollar-2.html kram
Filippa Lindau

2013-08-02 @ 14:16:20
Postat av: Linn

Jättefin nny deisgn :)

2013-08-02 @ 14:57:04
URL: http://linnjo.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

åå blev hungrig nu!

2013-08-02 @ 16:24:13
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du på din longchamp?

Svar: ingen aning.. den är från turkiet så ingen "vanlig" storlek som på en riktig
Filippa Lindau

2013-08-02 @ 18:06:03
Postat av: Cecilia Barry

Underbar blogg! Du är (var..?) förresten en grym cheerleader och kommer nog aldrig glömma när jag var spotter på er i Borås detta året, ni var helt sjukt grymma! Ha det bra!

Svar: Åh tack snälla! Vad roligt att höra :D
Filippa Lindau

2013-08-02 @ 18:26:40
URL: http://sthlmeyes.blogg.se
Postat av: Anonym

Sett att du har blundstone. Vet dock inte om du har kvar dem. Skulle du kunna visa en bild på dem du har/hade och svara på om de är små/stora i storleken? Funderar på att köpa ett par! :)

Svar: det är rätt normala i storleken! kan visa en bild :)
Filippa Lindau

2013-08-03 @ 11:19:55
Postat av: Emma Johansson

Hej, allt bra? :)

2013-08-03 @ 17:52:20
URL: http://emmasjohansson.blogg.se
Postat av: Lisa svenningson

Vad tycker du om primebootsen som är mellanhöga med dragkedja? Är dom lika snygga som dom "vanliga"? Funderar på att köpa sånna! Vad tycker du om dem? Kramis

Svar: jag tycker vanliga är finare! kram
Filippa Lindau

2013-08-03 @ 22:12:24
Postat av: Anonym

http://citiboard.se/lagger-upp-igen,693117
Du ville ju ha en LV väska :D

2013-08-04 @ 13:38:41
Postat av: Anonym

Hej Ville bara säga att det var jag som sa hej till dig på torsdags kvällen! Visste inte vad jag skulle säga men kul och få träffat dig! :)
Kram

Svar: Hej, jasså haha du var så söt som vågade komma fram! :D kramkram
Filippa Lindau

2013-08-11 @ 17:27:40
Postat av: Linnea

Kul att Jag inte skrev vad jag hette men kommentaren ovan var från Linnea!

2013-08-11 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback