bio med vännerna

(oseriös bild)
Kom hem för cirkus en timme sedan. Var nere och kollade bio tillsammans med några av tjejerna, myysonsdag! Vi kollade på ego som jag nämde tidigare. Tyckte inte det var så galet bra som den verkligen verkade. Hade nog för höga förhoppningar. Längtar till Safe Haven kommer ut i April, det är samma författare som gjort the last song, dear john och the lucky one. Älskar bokstavligt talat de tre filmerna. Den filmen är ett måste att se på bio enligt mig!!

Postat av: Anonym

Om du älskar de tre filmerna måste du se the notebook och i walk to remember om du inte redan gjort det! Nicolas Sparks är bäst :D

Svar: jag har sett dem också! riktigt bra :d
Filippa Lindau

2013-02-06 @ 22:31:25
Postat av: leopeooo

kul att alla är skitseriösa i mitten (stellis,johanna och millie) så kommer jag och fanny som två offer därbak....hahaha

2013-02-07 @ 10:19:57
URL: http://leonieandersson.blogg.se
Postat av: Esmeralda <3

Hej snygging! jag ville bara kika in och önska dig en fortsatt trevlig dag:) allt bra med dig??
KRAM^^

2013-02-07 @ 12:46:28
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback