hockeyspelare

En bild på Alice mig och Amanda från när vi var inne i ishallen under förmiddagen för att prova på hur det är att vara hockeyspelare #hockeyplayerforaday. Jag har ju tränat och tävlat i konståkning i 6 år så har ju stått på isen länge men inte på ett par hockeyskridskor och inte på flera år, var lite ostabilt och speciellt med klubba och stora handskar men det var riktigt roligt. Vår lilla "dröm" att få prova på blev äntligen av, så Alice pojkvän Viktor och Nils som spelar i J18 elit fick assistera coaches för oss. Många skratt när vi åkte runt som bambi på hal is. Imorgon ska jag upp tidigt för att kika när Amanda springer i ryahallen, det är DM och sen ska vi kolla killarnas hockeymatch på eftermiddagen. Sportfjånar hehe. 

Postat av: Mathilda

Varifrån är dina jeans på bilderna? Hittar man denna butik nu? :)

Såg att du är på plats 50 mest besökta bloggen på blogg.se, stort grattis! :)

Svar: gina tricot! :) dom finns i butik! vart på blogg.se kan du se det? tack!
Filippa Lindau

2013-01-13 @ 00:51:48
URL: http://mcarlstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du iphone 4 eller iphone 4s?:)
Om du har iphone 4, tycker du att den är bra? :)

Svar: iphone 4S tycker den är jättebra! lite seg dock när man har mycket i den.. typ bilder
Filippa Lindau

2013-01-13 @ 13:22:05
Postat av: Anonym

Du har ju gått i konståkning . Jag har storlek 35 på mina skridskor , och det är alltså min vanliga storlek. Fast det var ett tag sedan jag åkte, och dem känns väldigt tajta . Det kanske ska kännas så? Eller ska jag låna skridskor med storlek 36? Dem kanske blir för stora då. Skulle varit jätte bra med ett snabbt svar. Åker imorgon med min klass, och jag har lite panik...

Svar: Det var längesen jag åkte, ingen aning riktigt men dom ska ju sitta åt och vara tighta men det är ju inte så jätteskönt när de gör ont så låna i rätt storlek!! :)
Filippa Lindau

2013-01-20 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback