mörka toner

svart tröja från ? jeans från crocker
Dagens outfit, tog massa bilder men upptäckte inte försen nu att mer än hälften blev oskarpa/suddiga. Haft en rätt kort dag i skolan idag vilket var skönt. Var hos tandläkaren och fixade till tandställningen senare idag. Längtar så tills att man börjar se en större förändring. Hur som har jag fortfarande mycket kvar av mina stora ekonomiinlämning, måste göra en affisch och skriva annat. Sen har jag samhällomprov på måndag som jag måste plugga jäkel till nu och sen engelska till imon. Så får sätta igång nu! Ett tack till era otroligt söta och snälla kommentarer, ni är guld värda! PUSS

Postat av: Karolina

gud va fin tröja! synd att du inte minns vart den är ifrån :o

Svar: ja jag hittade den i mammas garderob.. vet inte ens vad de va för märke! något med styli
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 19:24:10
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du vanlig metall tandställning eller genomskinlig/vit?:) tycker du det är jobbigt att ha det, att du inte vill visa tänderna så mycket och sånt? Har nämligen själv tandställning och trivs inte så bra..

Svar: jag har vanligt, ville haft vit men kostade så mycket! Trivs inte alls ännu, visar tänderna så lite det går. Men sen pratar jag mycket och man ser nästan aldrig mina tänder när jag pratar mer än längst ner på dem så vissa har inte ens sett att jag har haha!
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 19:53:55
Postat av: Anonym

Bilder på klockan och dina tänder

2013-01-23 @ 19:56:09
Postat av: Mathilda Carlström

Håll ut! Om någon månad kommer du se skillnad. Jag är jättenöjd redan och då har jag bara haft min ca 1/3. Trivas med den behöver man ju inte göra men det kommer vara så värt det! x

Svar: ja precis, det är ju värt smärtan! Men smärtan är helt galen, såå ont!
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 20:51:14
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fin! Du passar i uppsatt!:)

Svar: tack vad glad jag blir :D
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 21:37:27
Postat av: Filippa

Hejsan!
Jag undrar om den vita jones and jones klänningen som var för stor för dig förra sommaren fortfarande är till salu eller blev den kanske såld? Skulle bli tacksam för svar!

Svar: nej den blev såld tyvärr..
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 22:13:31
URL: http://www.lovebyfilippa.blogg.se
Postat av: Elin

Hej, en liten fråga bara. Hur/vad tar du dina outfit bilder med? Är det med mobilen för du får så bra skärpa på de :)
Kram

Svar: jag tar med min nikon d5000, har den på ett stativ och en fjärrutlösare så håller i den och trycker när bilden ska tas! Tar mot en vit vägg hemma :)
Filippa Lindau

2013-01-24 @ 15:24:19
URL: http://elinvictoriaarvidsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vart är dina örhängen ifrån? :)

Svar: från faith! :)
Filippa Lindau

2013-01-24 @ 15:33:17
Postat av: elsa

hej! det är så här att jag har precis flyttat till skövde och vill jätte gärna börja cheerleading! problemet är att jag inte vet om det finns här. Vet du det filippa? är de laget/föreningen bra isåfall? Vad vet du om dom? det finns säkert inte äns här men jag skulle vara tacksam för svar i alla fall :)

Svar: Jag tror du kan googla upp om det finns cheerleading i skövde!
Filippa Lindau

2013-01-24 @ 16:57:17
Postat av: elsa

jag har gjort det men jag hittar inte :(

Svar: då vet jag faktiskt inte tyvärr... :(
Filippa Lindau

2013-01-24 @ 17:14:38
Postat av: :)

När jag slår in F på söksida så kommer inte facebook upp längre ;) Känn dig hedrad finis.

2013-01-24 @ 22:31:17
Postat av: elsa

synd:( men tack ändå!

2013-01-25 @ 12:57:32
Postat av: Anonym

Jättefint! Jag gillar verkligen din blogg och undar om du skulle kunna uppdatera lite oftare, vore jätte kul, ja vet att du har mycket och sånt, men om du skulle kunna försöka :)

Svar: jag ska försöka uppdatera bättre! :)
Filippa Lindau

2013-01-25 @ 18:45:56
Postat av: Sara Whitmore

Så jäkla snygg! Kan du inte tipsa om lite vår kläder, skulle vara kul! :)

2013-01-26 @ 12:08:24
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback