outfit idag

kofta i guld/beige från zara - dr.denim jeans 
Är hemma en snabbis innan träningen. Behövde slänga i mig lite mat då jag slutar skolan så sent, ska skynda mig och byta om innan jag tar bussen ner till hallen för 3h cheerprac. Har en dödlig träningsvärk i axlar, nacke, armar och ben sen i söndags dock. Kommer nog inte blogga mer idag för ska sova direkt när jag kommer hem. Försov mig idag... inte bra så ska lägga mig i tid ikväll även om jag har sovmorgon till 10 imon. Kommer sluta med att jag lägger mig sent bara för det ändå haha, så puss&kram sålänge så hörs vi imon.
 

Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

snyggt!

2013-01-22 @ 21:53:01
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

Vet du när jolina rean är igen? Har tittat på Google men jag har inte hittat något riktigt
Svar.. Det kanske är för tidigt att fråga om det? Aja, men det skulle vara toppen om du visste . Tror du det är rea på primebootsen, dem låga?:)

Svar: ingen aning, den brukar vara någon gång på sommaren! och har ingen koll på primebootsen :)
Filippa Lindau

2013-01-22 @ 22:17:12
Postat av: Anonym

tror du den koftan finns kvar på zara? eller om man kan köpa den online?:)

Svar: nej tror inte det, den är från i somras!
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 08:47:53
Postat av: Alice

Kan inte du tipsa om musik du brukar lyssna på!?★

2013-01-23 @ 15:18:49
Postat av: Anonym

hej, jag ska åka till london i vår och vi håller på och kollar på olika hotell! Skulle bli jätte glad om du kunde svara vilket ni bodde på och säga om det var bra eller inte osv. Skulle verkligen bli jätte glad! Kram, och tack på förhand! :)

Svar: varken jag eller min mamma kommer ihåg men de va ett billigt litet hotell utanför london typ, eller ja det tog 20 min för oss att gå in till stan! Det var billigt och bra men väldigt litet, typiskt engelsk! Vi åt aldrig där utan vi åt frukost på starbucks osv :) kram
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 17:21:33
Postat av: K

Vad snyggt

2013-01-23 @ 18:58:18
URL: http://kaffehornan.se/
Postat av: Ida

Hejsan undrar bara vad heter klockan du använder ?;) mycket bra blogg, fortsätt med det :)

Svar: det är en klocka från ur&penn märket heter regal!
Filippa Lindau

2013-01-25 @ 16:06:14
Postat av: Anonym

Gud vad fin du är!! Du är typ lik Maria montazamis döttrar :D

2013-01-25 @ 21:08:37
Postat av: Sanna

Så fin tröja! Kika gärna in min blogg! Kram! :)

2013-01-26 @ 10:11:02
URL: http://sannaamalm.blogg.se
Postat av: LINDA

Hej! :)

Gud vilken fin blogg du har! :D den ska jag fortsätta att läsa! Hoppas att du får en fin fredag!

kram! :D

2013-02-01 @ 16:56:27
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback