star

beige tröja med stjärna från second female - dr.denim jeans från face
Dagens outfit, hade sovmorgon som vanligt. En anledning till att gilla måndagar, en kort skoldag. Imorgon ska jag upp tidigt. Sitter just nu och kikar på idrottsgalan, ska kolla klart innan jag hoppar i säng. Tisdag imorgon vilket innebär skola från 8 och sen direkt till träningen, hinner nog tyvärr inte fota outfit men försöker slänga upp ett inlägg efter träningen.

Postat av: sofia

Kan inte du lägga ut bättre bilder på klockan?

Svar: kan fixa detta i veckan eller helgen!
Filippa Lindau

2013-01-15 @ 06:53:28
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

så snhygg tröja:)

2013-01-15 @ 10:26:42
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: rebecca

Vart kommer klockan ifrån? :-)

Svar: ur&penn
Filippa Lindau

2013-01-15 @ 13:41:51
URL: http://some.blogg.se
Postat av: Majken

Hej! Du passar verkligen jättebra i uppsatt hår! Jag såg dig på stan en gång, haha, jag tror att jag glodde lite.. Jag och min kompis bara är inte det där Filippa Lindau?? :) Älskar din blogg!

Svar: Tack vad söt, men åh haha ni borde kommit fram! Hade varit jättekul. Kram
Filippa Lindau

2013-01-15 @ 19:27:37
Postat av: Filip Tagesson

Sjukt fint Filippa, aldrig en besvikelse att läsa din blogg!

2013-01-15 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback