LV neverfull

Jag är inte mycket för märkesskor och märkesväskor men har fått upp ögonen för denna från Louis Vuitton. Modellen neverfull som verkar vara populär just nu. Vet inte vad priset kan ligga på? säkert så att min plånbok kommer eka av tomhet ett långt tag, någon som vet vart jag hittar en billig? second hand? eller någon som säljer? kommentera eller maila mig på [email protected]

Postat av: sussi

hej finis!!
kan du inte göra ett inlägg om dina presenter, vore sjukt kul! :D
kram på daj!

2013-07-19 @ 18:20:34
Postat av: Alexandra

Om du köper en ny så kostar dom typ 6000:-, på affordable-luxury.se finns det vintage:)

2013-07-19 @ 18:31:56
Postat av: Manar

Hej, jag är just nu utomlands och kommer vara här ända till sommarlovets slut & det kryllar av fejk väskor här som dock inte alls ser fejk ut! Har själv köpt en Michael kors och Celine, kan skicka bild på kik eller nåt liknande ifall du vill det, men iallafall så har jag sett som denna och priset brukar väl ligga mellan 200-500 svenska kronor. Sen finns det väl bara ett problem ifall du nu skulle vilja köpa en från mig och det är hur jag ska skicka den, eftersom jag bor i Skåne, Helsingborg och du i Borås har jag för mig. Självklart finns ju frakt osv men det blir så krångligt enligt mig... Okej, väldigt lång och onödig kommentar men ja om det finns något lättare sätt än frakt så hjälper jag gärna till!

Svar: hej, åh om du hittar denna! skicka gärna på kik! heter filippall eller filippalindau där
Filippa Lindau

2013-07-20 @ 01:50:15
Postat av: Hanna

Hej!
En väldigt fin blogg du
har, läser den varje dag!
Hihi :)

Ha det bra, kram!

2013-07-20 @ 09:05:32
URL: http://fotohhanna.blogg.se
Postat av: Catharina

Jag tror att den minsta modellen kostar drygt 5000 spänn. Personligen tycker jag att väskan är fin men det finns mängder med fakeväskor i denna modell, vilket jag tycker är sjukt synd. Anledningen till att så många har väskan är nog för att den är relativt billig.

2013-07-20 @ 10:44:07
Postat av: Madeleine

Jag har den största modellen och den kostade strax över 5000 helt ny från butiken i Sthlm. :) skiljer några hundralappar mellan varje storlek.

2013-07-20 @ 11:52:15
Postat av: Linnea

http://se.ioffer.com/i/new-fashion-tote-st-louis-handbags-bags-m40157-large-545581800 Vet inte om sidan är äkta men folk som har beställt därifrån säger att dem har fått dem men vet somsagt inte :) kram <3

2013-07-21 @ 08:30:24
Postat av: Linnea

Jag var inne på LV-butiken i Sthlm i maj och då kostade den största modellen (GM) 6000 kr och mellanmodellen (MM) 5750 kr. Dessa modeller är ganska svåra att hitta vintage eftersom den inte har funnits lika länge som exempelvis Speedyn har gjort. Mitt tips är att kolla blocket, men där är det nog ganska stor risk att man blir blåst. Även om de utger sig för att ha kvitto så kan kvittona vara fejkade och väskan vara exempelvis stulen.

2013-07-21 @ 14:15:02
Postat av: Anonym

vet inte om det är bara för mig men när jag går in på din blogg kommer 5 bilder på dina toms upp över så man inte ser :/ kanske bara på min..

2013-07-21 @ 17:07:59
Postat av: Anonym

Det finns väldigt fina och bra på affordable luxury, de har en hemsida men också butik ifall du vill kolla på väskan först så det är bra! :) köpte en neverfull MM ifrån de och de var jätte trevliga och bra, ganska bra priser oxå.

2013-07-22 @ 21:36:17
Postat av: olga

http://www.ioffer.com/search/items/louis%20vuitton%20handbags%20never%20full Har aldrig köpt något från denna sidan men de var någon som hade gjort de tror att de var andreaviktoria.blogg.se!

2013-07-22 @ 23:33:43
URL: http://olgabodin.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback