shu uemura

Schampo och balsam från märket shu uemura - schampo: 340kr - balsam: 440kr på Barbershop
Testade mitt nya schampo och balsam igår från märket Shu Uemura, det är speciellt bra till sånt hår som jag har. Dvs. långt och obehandlat, alltså jag har ju inte färgat eller blekt det massa. Det doftar inget speciellt men kändes väldigt bra. Löddrar inte sådär mycket som vissa schampon gör för detta innehåller inte lika mycket vatten som andra schampon gör, därför tillsätter man eget vatten när man tvättar håret. Det är mer koncentrerat än ett "vanligt" schampo från affären. Så gillar ni att skämma bort erat hår och känner för en ny variant, prova dessa. Balsamflaskan är dessutom pumpmodell. OCH det finns ju även till andra hårtyper, beroende på hur slitet hår man har. Finns på Barbershop här i Borås, vid sidan om viskan och en trappa upp. 

Postat av: Anonym

Märkte du någon skillnad på ditt hår efteråt? Saftigt pris.

Svar: det blir lent, men ska använda det nu i någon månad så ska jag skriva lite mer om det! :D
Filippa Lindau

2013-07-14 @ 16:50:28
Postat av: Sara

hur fin som helst!! Hur gör du så att din instagram syns vid sidan?:D

2013-07-14 @ 17:56:30
Postat av: Elvirall-Massa frisyrinspiration, hårtips och USA shopping.

Åh bra tips! :D

2013-07-14 @ 19:22:37
URL: http://elvirall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback