student 2013

Idag går alla treor ut gymnasiet för gott. Skrikande och hoppandes studenter på flak genom stan. Längtar sååå mycket tills jag själv tar studenten. Man blir så glad av att se alla, hann inte filma eller fota alla och hade inte heller med mig kameran så här är de få bilder jag fick. Fina tjejer från teknis och sen några hockeygrabbs från aspero. Grattis till alla glada studenter där ute, ha en riktigt jäkla grym dag/kväll/natt!! Jag sticker till varberg om en timma så kommer inte uppdatera bloggen fram tills lördag.. kanske blir något inlägg ifall att nån tar med sin dator. Pusshejj

Postat av: Hanna

Vad ska du göra i varberg?? JAg bor här i varberg :D

Svar: va med vänner i en stuga!
Filippa Lindau

2013-06-05 @ 15:47:57
URL: http://hannaheurlin.blogg.se
Postat av: Elvira

Läs vår blogg och var med i "veckans blogg" "tävlingar" och massa kul! Vår kategori tävlingar!

2013-06-05 @ 15:57:24
URL: http://Klaraelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback