inspo

orange
 
Lite inspo till våren, gillar orange. Ska försöka hitta ett par Ray Ban outdoorsman när jag åker till USA. Har ett par aviators som jag fick i födelsedagspresent och det är nog en av de bästa accessoarer jag äger. Alla fejk är så plastiga och går sönder, det är verkligen värt att införskaffa ett par äkta! Man tror att man ska göra sönder dem men ha dem i fodralet så ska ni se att dom håller sig fina. Michael Kors klockan är för övrigt en ny favorit, älskar mönstret på den, jag SKA ha den. Och låga primeboots ska jag köpa mot sommaren/hösten. När pengarna räcker till, behöver ett jobb först. 

Postat av: Sara - Hold on be strong

Snyggt!

2013-03-16 @ 17:08:51
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hej :) Jag vet att du har en barbour jacka och jag funderar på att köpa en snart. Men kommer du att använda din nu i vår och i höst? Och tror du att dom kommer vara inne att ha om ett år eller två också? Det handlar ju om rätt mycket pengar. Kram :)

Svar: Hej, ja jag kommer använda min nu, använder den ibland! :) däremot skulle jag kanske spara till någon mer speciell för ALLA har, men jag gillar min för den är inte som alla andras i bomull och bälte, min är ju vaxad och har guld dragkedjor! :)
Filippa Lindau

2013-03-16 @ 17:31:34
Postat av: Diman Dilir

så fint:)

2013-03-16 @ 21:59:23
URL: http://psremembermee.blogspot.se
Postat av: Simran

Jag har sett dig ett antal gånger på stan, men aldrig vågat komma fram och säga HEJ!
Jag beundrar dig så otroligt mycket och jag skulle bli jätte lycklig om jag fick en bild med dig..
Ända sedan jag bara av en slump klickade in på filippall.blogg.se, blev jag HELT föunrdrad. Att du är jätte fin, du har snygga kläder, går i skolan och satsar på den men har ändå tid med vännerna. På riktigt jag beundrar dig grovt mycket. Jag har bloggat innan men det var inte så kul för att ingen läste..
Jag är 11 år och bor i Borås och jag fullkomligt älskar allt du gör..
Alltså jag vet att du kanske inte svarar eller ser kommentaren men det här ingenting för jag ville bara tala om hur mycket jag älskar att varje dag några gånger klicka in på din blogg och läsa om allt du gör.
Hoppas du får en bra dag. ❤
Vill JÄTTE,JÄTTE gärna komma fram och ta en bild tillsammans med dig någon gång. Men jag vågar inte för det känns så himla konstigt..
Puss och kram❤❤

Svar: Hej, gud vad glad jag blir! Det här är verkligen så roligt att höra, blir jäääätteglad och rörd av hur mycket det jag gör betyder för andra. Så roligt att du gillar det jag gör och beundrar mig, kom fram nästa gång! Det skulle betyda mycket för mig och vara så kul, en bekräftelse på att någon faktiskt vill träffa mig och få en bild med mig. Förstår om du tycker det känns pinsamt när jag är ensam eller med mina vänner men tveka inte, mina vänner har varit med när några kommit fram och pratat eller tagit en bild (hänt 3 gånger) och dom tycker det är så modigt, speciellt när ni är yngre. Så kom fram nästa gång! Skulle vara sjukt roligt :D kram!!
Filippa Lindau

2013-03-16 @ 22:21:56
Postat av: Bella Sundqvist

Åh älskar klockan!

2013-03-17 @ 07:35:57
URL: http://bellass.myshowroom.se
Postat av: Lovisa

Var är toppen ifrån?:)

Svar: zara :)
Filippa Lindau

2013-03-17 @ 10:28:44
URL: http://lbrannstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

vad tycker du är snyggast: svarta eller bruna låga primeboots??

2013-04-01 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback