viskan mys

Har inte varit på viskan på länge, minst 1,5 månad. Lät som jag är en riktigt stammis haha inte så jag menar men har ju haft godis/sötsaksförbud fram till DM. Klarat mig 5 veckor men igår valde jag och Elin att unna oss lite fika efter vinsten i helgen, och idag tog jag en chokladboll. BARA för att fira, nu kör jag igång igen fram till VM. Ska ha en fit for fight mage. Hur som så satt jag på viskan idag med mina fina klasskompisar och tjötade lite innan vi gick mot rättegången. 

Postat av: Anonym

du ligger på 8 plats på poäng listan, på blogg.se!! grattis :D

2013-03-27 @ 01:22:55
Postat av: Alma

Vad skulle du göra vid rättegången?

Svar: studiebesök, se hur de går till på en rättegång :)
Filippa Lindau

2013-03-27 @ 07:42:46
Postat av: Alma

Vad skulle du göra vid rättegången?

2013-03-27 @ 08:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback