blommor

Idag fyllde min farfars fru år så jag, pappa och Alex åkte ut för lite släktkalas för henne. Köpte med fina blommor från buketten, längtar tills att man flyttar hemifrån och kan inreda med massa fina blommor. Gillar rosa pioner, sååå fint! Ska försöka ladda upp en liten film här senare som jag klippt ihop under senaste veckan, massa små klipp från vissa dagar, så håll utkik här lite senare (inte säkert det funkar för videofy.me krånglar ALLTID i mobilen)
 

Postat av: Amanda Rodrigues

Åh, visst ska det bli härligt att flytta hemifrån? Jag kan inte heller sluta tänka i inrednings banorna, hehe. Kram!

2013-05-20 @ 18:01:24
URL: http://malandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback