borta bra men hemma bäst

Jag är hemma från USA. Helt overkligt att jag varit i Orlando 11 dagar. Det har varit en utav de bästa resorna i mitt liv, haft det så sjuuukt bra och roligt. Allt har varit på topp och jag har varit på bra humör. Mina tränare var förvånade hur glad jag var hela tiden, brukar tydligen inte va sådär glad på träningarna haha. Det enda jag skulle vilja ändrat på är några fler soltimmar. Det var sol på tävlingsdagarna och just då behövde vi undvika solen, två sista dagarna va det molning och regn... menmen haft det jättebra ändå! Bilder och videoinlägg på allt jag köpt kommer förmodligen nu i helgen! Ska försöka fota och filma innan träningen på söndag tror jag. 
 
Juste alla bilder är typ tagna med mobilen för har inte orkat bära med mig kameran, men tycker dom är minst lika roliga att se! OCH juste, tack mina käraste vänner för ert söta videoinlägg! Ni är världsbäst♥

Postat av: Anonym

Vart redigerar du dina bilder?:)

Svar: camera+ appen! :)
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 06:17:30
Postat av: Alma

Hur många gånger i veckan tränar erat lag? Ni är så duktiga så det måste vara ofta! :)

Svar: 2-3 dagar i veckan, minst 3 timmar varje gång :)
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 06:35:28
URL: http://www.aalma.blogg.se
Postat av: johanna

Hur gick det i tävlingen?

Svar: team sweden 8/13
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 09:17:57
Postat av: Anais

Gud va bra att det vart kul! Vann ni tävlingen? :)

Svar: nej usa vann! :)
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 13:35:32
URL: http://www.wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Anonym

Hej! Vart är dina abbercombie tröjor köpta??!? De är så snygga!!!!! Vet du om man kam köpa Victoria sekrets body mists i London? :)

Svar: london! :) ja det kan man nog
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 17:34:29
Postat av: Julia

Hej! I sommar ska jag till almirida! Längtar såå! Har aldrig vart med langley förut, kan du ge några tips till bra restauranger, shoppingställen i chania? Berätta lite!!!!!

Svar: Åh det är sååå bra att åka med dem! Jag är alltid där, på alimirida bara. Åker aldrig iväg eller så, var i chania när jag var yngre men inte nån annan gång. Finns ingen shopping i almirida bara små mataffärer och så. Resturanger längs hela havet finns, äter ju dock alltid på hotellet då det är tre rätters! Men det är grymt bra där! Hoppas du får det roligt :) kram
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 18:54:05
Postat av: Anonym

Vad kostade dina abercombie tröjor? Så ofattbart snygga

Svar: 400kr
Filippa Lindau

2013-05-03 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback