detaljer i svartvitt

Älskar att se alla fina detaljer på klänningarna. Min favorit är öppna ryggar, behöver inte va hela ryggen, bara nåt litet. Ett måste när jag väljer balklänning och hur den nu ska se ut, ÖPPEN RYGG. Hoppas inte ni tröttnar på alla balbilder för har ännu mer från bäckängs bal. Ikväll ska jag försöka hinna fota lite på teknis bal, speciellt tjejerna från balkommittén som går ut iår. Kommer säkert bli minst 3-4 inlägg till med balbilder, men det är så fiiint.
Missa inte Teknis bal ikväll, sist ut blad Boråsgymnasierna- 17.30/18.00 börjar de gå och pågår till ca 19.00 tror jag.

Postat av: Isabell

Hej Filippa! Nej tröttnar absolut inte! :) Stod ganska nära dig på Bäckängs bal och såg att du tog bilder på dom flesta. Fick du någon på den jätte häftiga orangea klänningen (hon hade uppsatt hår) eller på den ljusblåa klänningen (hon hade nersläppt hår). Kan du lägga upp dom isåfall för det var mina favoriter! Kram

2013-05-30 @ 14:16:10
Postat av: Anais Wilson

Älskar också rygg öppna klänningar!

2013-05-30 @ 15:32:56
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: matilda

Fina bilder :)

2013-05-30 @ 18:44:44
URL: http://matildiz.se
Postat av: Agnes

Hej!
Ska på bröllop i sommar och är ute efter en vit kuvertväska/clutch. Skulle du kunna göra ett inlägg om detta? Du kanske letar upp tre stycken och gör ett collage eller något likna de. Behöver inte vara komplicerat. Det ända krav jag ställer är att priset ska vara under 400 kr. Tack så mycket på förhand!
PS. Din blogg är den bästa som jag läser!

2013-05-30 @ 20:52:02
Postat av: Lovisa

Gud vilka vackra klänningar!! har själv bal i år och har inte hittat den rätta... Du vet inte vart klänningen längst ner är ifrån? Bokstavligt talar älskar den! Du har inte annars några tips på vart man kan köpa enkla klänningar med fin rygg? Tack på förhand

Svar: Hej, tyvärr vet jag inte vart den är köpt!
Filippa Lindau

2014-02-18 @ 11:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback