free run 3.0

Var ute efter ett par Air Max 1 i leopard men fanns inte på någon Nike butik eller där de sålde nike skor. De enda air max jag ville ha så slutade med att jag köpte mig ett par till free run 3.0. Har ju ett par rosa så blev ett par lite mindre färgglada, gråa, rött och limegult! Supernöjd för färgerna är så fina tillsammans, tror jag betalade runt 400-500kr för dessa! 

Postat av: Amanda

Hur är dom i storleken är det sant att man ska ta en storlek större än vad man brukar ha? :)

Svar: nja jag tror jag har 36 eller 36,5 har vanligtvis 36 :)
Filippa Lindau

2013-05-05 @ 16:03:41
Postat av: Anna

Hej jag åker till USA snart. Jag undra bara hur mycket spendera du under tiden du var där? Försöker lista ut hur mycket jag behöver ta med. Kram.

Svar: jag hade 10 000kr men det var endast för shopping och sånt till mig själv, vi fick transport och frukost/lunch/kvällsmat betald varje dag och då köpte alla för 12 dollar/måltid. Så ca 80kr för varje måltid + att vi hade gratis dricka då vi köpte en mugg på hotellet som man fick fylla på hur mycket man ville under tiden man var där :) kram
Filippa Lindau

2013-05-05 @ 20:01:48
Postat av: Anonym

Du visade inte upp skjortorna och en blå tröja som du la upp på insta

Svar: det är min brors kläder! :)
Filippa Lindau

2013-05-05 @ 21:03:31
Postat av: Solin

Dom är sjukt fina!:D

2013-05-06 @ 19:23:51
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: L O V I S A ♥

Fanns vanliga nike air max 90 på nik butikerna? :D <3
jätte bra blogg!

Svar: vet inte.. kollade inte efter några mer än air max 1 leo! tack :D
Filippa Lindau

2013-07-26 @ 21:07:49
URL: http://lovisapetersonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback