fyra senaste från mobilen

@filippall - instagram
Mina fyra senaste via mobilen/instagram, har varit mycket cheer och jag tänkte skriva ett långt inlägg om förklaring och svar till alla som frågar varför det varit min sista tävling osv. Det kommer i veckan! Ville också passa på att säga tack till alla följare på instagram, idag blev ni över 3000 stycken vilket är väldigt roligt. Nu ska jag käka lite och sen plugga.

Postat av: Frida

Hejsan! Har du någon speciell ögonskugga, elr vet du vart den kommer från, den på bilden på bara dig? :)

Svar: det är en svart skugga med glitter, vet inte vart den är köpt, sen är det en silverskugga över från chanel :)
Filippa Lindau

2013-05-14 @ 20:16:34
URL: http://www.fridalindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback