just nu via videoblogg

Ehhh jag undrar hur många gånger jag säger "jag skall göra mina läxor" satt och läste kommentarer och tänkte på annat samtidigt så glömde nog bort att jag nämnt att jag skall göra mina läxor men nu vet ni det att nu skall jag göra mina läxor...

Postat av: Ebba

Hur länge har du haft din tandställning? Har ändå läst din blogg i snart 2 år men inte märkt av den hahah :))

Svar: sen i oktober 2012 :)
Filippa Lindau

2013-05-28 @ 21:10:22
Postat av: julia

vad har du för stolek på din dator? är det en 11 tum eller 13. ska nämnigen köpa en och kan inte bestämma mig över stoleken..<3

Svar: 13 tror jag, eller vi får från skolan men tror den är 13!
Filippa Lindau

2013-05-29 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback