liten svart

Gjorde världens kap inne på h&m på Florida Mall i USA. Hittade en perfekt "Blair-klänning" som jag kallar alla små stilrena fina klänningar haha. En svart enkel som är lite figursydd och tight. Den hängde där och fanns en kvar i minsta storlek, hade inga pengar på kortet, max 200kr och klänningen kostade 350kr. Hittade den under en "sale on selected styles" så gick och frågade i kassan om min klänning var med på rean men det var den tydligen inte, provade den och gick till kassan ändå. Ljög ihop att kortet kanske inte skulle funka ifall att pengarna inte räckte så frågade hon om jag hittade den på rean och jag svarade ja såklart... så fick den för bara 10 dollar!! Typ 70 svenska kronor, ointressant att veta men blev såååå glad. Ska ha den på första stora mötet med styrelsen hehe, för jag har nog inte berättat det? men är med i teknis elevkår numera som sekreterare. Så kommer hälsa alla nya ettor välkomna efter sommaren!

Postat av: Sarah Moberg

hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. vinnaren annonseras på söndag natt, var med vettja ;) annars är jag öppen mot bloglovin-byten :)

2013-05-06 @ 12:20:27
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback