senaste dagarna

Mina senaste dagar på film, eller snarare min vecka. Första klippet är från förra helgen sen glömde jag helt bort att jag påbörjade en video så det är små klipp från vissa av veckans dagar. Ska försöka komma ihåg att göra dessa lite oftare, för ni brukar uppskatta det? eller?

Postat av: Anonym

Hur lägger man till musik i video fy me?

Svar: när du gjort klart filmen så trycker du på musiknoten i mitten när du gått vidare, så får man ta en låt från itunes som man har på musiken, alltså köpa eller föra över från datorn :)
Filippa Lindau

2013-05-19 @ 19:28:13
Postat av: Matilda

Vad heter låten i videon? :)

Svar: i lived med one republic :)
Filippa Lindau

2013-05-19 @ 21:33:40
Postat av: Nadija

Jätteroligt med videos! Mer sånt här, det uppskattas verkligen! :) Kram

2013-05-19 @ 22:57:35
Postat av: ida

älska dessa!!

2013-05-20 @ 00:15:14
Postat av: Agnes

Skulle vara roligt om du kunde göra ett inlägg om bikinis nu till sommaren, som både är snygga men samtidigt billiga och bra. :)

2013-05-20 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback