UGGs

Nya små gossiga från UGGs. Köpte dem på Florida Mall i USA, fick betala ca 900kr för dem. Det är låga mörkbruna - mörkare än på bilden. Perfekta när kylan kommer här hemma. Ville så gärna hitta dessa och gjorde det sista dagen. 

Postat av: oliviaj

vad för klänning kommer du att ha på skolavslutningen? skulle vara kul om du kunde tipsa någon, och om det finns någon sida/affär som säljer i små strl. Jag är 14, snart 15 och jag är drygt 1,60 och väldigt smal, tack i förväg!:)

Svar: ingen aning.. ingen speciell tror jag :) ska försöka länka nåt!
Filippa Lindau

2013-05-12 @ 12:26:19
Postat av: Clara Arvidsson

Hej! Jag efterlyser bruna låga uggs och tänkte göra ett inlägg om de på min blogg, är de okej om jag lånar dina bilder om jag skriver att de är dina? :)

Svar: ja absolut :)
Filippa Lindau

2013-08-05 @ 16:55:26
URL: http://aclara.blogg.se
Postat av: Linn

Gud vad söta!

2013-10-05 @ 08:28:57
URL: http://linnjulia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback