vitt från ralph

Köpte denna vita tröja på RL outleten också. Den är stickad och har tre knappar upptill på ena axeln. Så skön att ha till ett par jeansshorts i sommar eller till jeans. Tror jag betalade ca 300-400kr för denna, sjuka priser för att vara RL!! Och förresten, är det bara för mig som blogg.se laggar? kan inte kolla mitt arkiv eller gå in på bloggen.. blir blått och står "något gick snett"

Postat av: Amanda

Blir så på mig med :/

2013-05-09 @ 10:54:38
URL: http://nattstad.se/amandajohanssons
Postat av: Tina

Det funkar som det ska hos mig

2013-05-09 @ 13:38:20
Postat av: Anonym

Fin! Har för mig att hag sett att du har en svart kappa från zara? Vilken storlek har du i den?:))

Svar: S :)
Filippa Lindau

2013-05-11 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback