9 oktober

kofta från Rosmunde / t-shirt från Monki / jeans från Tiger / väska från Longchamp / skor från Blundstone
9 oktober, onsdag och jag slutade tidigt idag. Vräkte i mig massa mat i skolan sen jag traskade ner till Onyx. Tog en PW på bandet i 20 min innan jag hoppade på bussen hem. Tog mig en dusch och efter det åkte jag ner till stan för att möta Jasse eftersom att vi var på simonsland, textilhögskolan för att fota Maddes egna kläder som jag nämnde tidigare. Efter det tog jag en snabbis genom stan och kollade lite butiker. Nu ska jag sätta igång med engelskan som skall vara färdig imorgon. 

Postat av: Diman Dilir

vilken gullig kofta!

2013-10-09 @ 20:20:38
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Anonym

skulle du kunna göra ett inlägg om bra och inte allt för dyr shopping i Barcelona?:)

Svar: jag har noll koll på barcelona tyvärr!
Filippa Lindau

2013-10-10 @ 06:38:12
Postat av: Åsa

Vad ska du ha för jacka i vinter? Eller vad har du planerat att ha? Några förslag? :)

Svar: min replay, måste spara pengar och har inte råd med en ny iår! Men kan göra ett inlägg om detta :)
Filippa Lindau

2013-10-10 @ 07:34:01
Postat av: Nellie

Vart köpte du koftan?

Svar: juta boden!
Filippa Lindau

2013-10-10 @ 07:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback