dagens outfit

skinnjacka från zara / t-shirt från Maison Scotch (NY) / jeans från Please / primeboots 
Idag har jag gått klädd såhär. Jobbigt väder imorse, fuktgit och regnigt vilket är anledningen till att mitt hår ser ut som det gör på bilderna.. fluffigt och fult. Invigde min nya tisha som jag klickade hem från miinto.se förra veckan. Helnöjd, spanat in den sen i somras så passade på nu. 
 

Postat av: Karolina

Jättefina bilder Filippa!:)

2013-10-08 @ 17:10:33
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jättefin blogg, klicka gärna in på min blogg, skulle betyda så mycket kram

2013-10-08 @ 17:19:09
URL: http://miniglitter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan? Och för hur mycket? Undrar även hur mycket den dära svarta/mörkblåa jackan(vinterjackab) kostar som du la in i lite tidigare inlägg, från h&m:)

Svar: miinto.se 549kr! 300kr kostade den
Filippa Lindau

2013-10-09 @ 13:09:29
Postat av: Ellie

Hej filippa! Jättefina outfits verkligen!! Jag har en fråga: Jag såg ett inlägg för lääänge sen där du sa att du varit på kreta eller i grekland som du varit ett antal år i rad! Och jag undrar vart på kreta/grekland det var? För jag tyckte jag kände igen bilden! Tack på förhand :)

Svar: Tack, det var på Almirida Bay på kreta, utanför chania.
Filippa Lindau

2013-10-09 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback