helgen

Har inte hunnit uppdatera bloggen då jag varit borta hela helgen. I fredags efter skolan stack jag ner till Göteborg med Elin, hittade en ny vinterjacka jag ska försöka fota i veckan. I lördags var det först jobb sen middag med våra nya tjejer i balkommittén och igår jobbade jag innan vi firade Lovisa hemma hos pappa. Tråkigt nog (för er) så ska jag faktiskt jobba hela veckan nästan, mån-tors men är ledig hela helgen. Så uppdateringen kommer stå lite still då jag inte kommer ha några outfits att fota, slänger bara på mig jeans och t-shirt när jag åker till jobbet. Min kamera är för övrigt hos pappa så hoppas på att han kommer och lämnar den idag. Nu måste jag skynda mig, jobb snart!! 

Postat av: Diman Dilir

mys!

2013-10-28 @ 22:06:59
URL: http://dimandilir.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback