småprylar

För några veckor sen när jag fick min nya iPhone 5 så kände jag att min lilla mini laddare som jag har till fyran inte skulle kunna användas längre, den är huuur smidigt som helst ju när den hänger i nyckelknippan och kan kopplas in via datorns USB-utag. SÅÅ då beställde jag hem en sån här lite adapter ni ser på bild som jag kopplar till fyrans laddaruttag och sen in i mobilen. Passade även på att köpa ett par hörlurar för jag alltid tappar bort mina. Och bäst av allt, det kostade 23kr/styck. Så fick hörlurar och en adapter för 46kr. Asbra och billig sida om ni vill ha laddare, hörlurare, skal och tillbehör. Däremot tog de cirkus 2 veckor för att få varan. 
från, miniinthebox

Postat av: Filippa

Jag beställde där för några veckor sedan och fick då en tullavgift på 250 kronor, då det skickas från Shanghai.

Svar: ojdå, för mig var det ingen tull!
Filippa Lindau

2013-09-23 @ 16:38:22
Postat av: lisa

vart köpte du den som du har i nyckelknippan?

Svar: av ett UF på skolan!
Filippa Lindau

2013-09-23 @ 17:38:51
Postat av: Anonym

Min kompis beställde där ifrån och hennes laddare funkade först men när hon hade laddat klart så tog hon ut den och den gick isönder.. :S Istället för att det står "made for Apple california på sidan står det Appwl eller något liknande" Vill liksom inte "skrämma" dig men berättar bara hur det låg till för henne.

Svar: jaha ojdå.. min funkar perfekt!
Filippa Lindau

2013-09-23 @ 18:59:12
Postat av: Sara

Hejhej
Skulle du kunna visa i en video hur du gör, för jag förstod inte riktigt, kan du skriva in hela länken? Det va på franska så jag fatta inte hehe
Ha en trevlig dag

2013-09-24 @ 16:08:30
Postat av: Emina

Hejsan, först vill jag bara säga att du har en gryyyyyyymt bra blogg, älskar den!
Och så undrar jag om dem grejerna är bra? Eftersom de är rätt billiga hehe, kram :)

Svar: hörlurarna var sisådär men laddaren funkar fint!
Filippa Lindau

2013-09-24 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback