dagens + julklappar


|min nya tuffa lila klocka tsm med min vita|
god jul allihopa! tänkte kolla igen alla kommentarer efter att jag har updt ett inlägg, såg att många, väldigt många hade kommenterat vilket är jättekul. dagen har varit jätterolig. mamma tog lite bilder hos farfar och mona som jag kommer visa imon. jag tog inte med systemen så jag tog bara några bilder på dagens som kommer om en liten stund :) jag tänkte att jag kunde skriva ner vad jag har fått istället för att massa bilder på det jag har fått så här kommer en liten "lista". kan hända att jag glömmer skriva nåt,

present kort på ginaT - totalt 600:-
present kort på H&M - 300:-
present kort på ZARA - 300:-
450:-
t-shirt mde tryck (super model)
lila triwa klocka
skål + en liten duk till
neccecär med gott till kroppen från the body shop
lackrosa resväska - superbra nu till gammleby (kan visa bilder på den om ni vill)
två scarfer
smycken
bok
nyckelring med en liten apa, tappat bort min förra
lite godis - 10 kronorspelet
glömde ju av igår - MFC träningsbag fast den har inte kommit än

ja det var nog allt, är supernöjd med klapparna.


Postat av: vill se..

.. den rosa vääskan!!

2009-12-25 @ 10:05:23
Postat av: tilda

finfinA klockor!

2009-12-25 @ 14:55:43
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: Negina

mycke julklappar du fick !! jag har också en sån (super model ) t-shirt xD <33

2009-12-25 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback