filippa fixar sin lampa




|KLAR|
tjoflejt, har sättit ihop min nya lampa till mitt nya rum precis och nu är den uppsatt! pappa är nere och håller på att sätta upp den. det var lite jobbigt att sätta på alla "plastskivor" och vet ni vad! jag kan nog flytta ner imon :DD pappa ska hämta fotlisterna imon och sätta upp, sen sätter han ihop resten av garderoben sen är det klart, lite smågrejer kvar ju men jag ska flytta ner imon :) (han är snickare) så bilder mitt rum kommer. nu ska jag kolla på film. puss


Postat av: T I L D A

har en sådan lampa:DD

2009-12-25 @ 21:18:11
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: Anonym

då förväntar vi oss lite bilder från ditt nya place ;D

2009-12-25 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback