"jultidningsturné"

nu har mamma, jag, alex och lovisa varit ute på en så kallas "jultidningsturné" ha-ha vet inte varför vi säger så men det var mamma som hitta på något. vi har delat ut jultidningar till nästan hela släkten nu. resten får sina grejer på julafton. det är ju bara 3 dagar kvar nu och jag har handlat massa med julklappar idag, massa och massa. köpte till hela familjen utom brorsans present, hade inga pengar så jag köper den på onsdag. han ska få en film. ups, jag tror inte han läser bloggen så. lämnade mitt minneskort hos min morbror för att han ska bränna ner bilderna på en CD åt mig, ni såg ju hur det gick för mig igår, h3h3. inge vidare bra. så nu kan jag inte visa några bilder. det får bli webcambilder i sånna fall ;D men vi hörs senare. puss btw: ny header på gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback