mitt nya rum...


det är skjutgarderob med en spegeldörr så det speglar av sig lite.

mitt nya rum nere i källaren är nästan klart. det är fotlister, skrivbord och lite tavlor och sånt smått kvar. men nu sitter jag här i min säng med popcorn och julmust. radion är på och TV som är precis utanför. det är typ som ett stort "tvrum" utanför med bardisk och en stor TV så det här blir mitt egna lilla place. h3h3. bilder kommer när ALLt är klart. men ni får se min garderob. ignorera gärna de fula IKEA-galjarna som är så färgglada. ska köpa vanliga trägaljar på ikea när vi kommer ner dit. det var väl allt jag hade att säga. just det. det kommer ett inlägg till er mina kära underbara läsare... nu blir ni nyfikna va? h3h3. så håll utkik. puss&kram på alla fina och snälla kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback