new moon

h3h3. är jag och elin lite efterblivna eller något? vi har inte sett new moon än för vi ska se den imon. haha, det känns som att hela borås, hela sverige, hela världen har sett den utom vi typ. nä men jag känner att vi är lite sena med att se den men vem bryr sig? den är väl lika bra vilket datum man än ser den, eller!? haha. men nu vet ni i alla fall att jag inte kommer vara hemma imon. för vid halv 11 ska jag in till ciluette, sen kommer elin in och vi ska äta thai mat, sen ska vi hämta biljetterna, gå en runda på stan, se på new moon, hem, käka, sova. kanske hinner slänga in något inlägg på kvällen. men annars så vet ni vart jag håller hus. PÖSS

Postat av: gloriiiiiia

OOMGGGGGGGGG SÅG DEN IDAG FÖR TREDJE GÅNGEN!!!!!! OCH NI HAR INTE SETT DEN

2009-12-29 @ 23:48:57
URL: http://gloriaeelm.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Den är as bra lipar sönder varje gång jag ser den :P

2009-12-30 @ 17:33:56
URL: http://emeliiesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback