snart är det slut


|inget mer av det är under 2010|
snart är året slut. funderade på att ta lovisa's idé, att sammanfatta året med ett bildcollage imorgon. vad tycker ni? har ni några nyårslöften för iår? isåfall vad? jag ska ha godisförbud tills jag åker på språkresa i augusti och det bästa är att jag får money för det. h3h3. pengaaaar. och det här året SKA jag klara det. jag har faktiskt inte ätit godis på en vecka men idag när jag gick på bio så köpte jag årets sista godisar för mig. men jag fick nästan känslan av att jag inte ville ha så om jag bara klarar en månad då klarar jag 7/8 måndader. hihi. men just nu mölar jag i mig mitt godis. gaaah. sista inlägget för kvällen för jag ska upp tidigt imon och SJÄLVKLART får ni bilder på det jag ska köpa imon. puss&kram

Postat av: Anonym

bildcollage!! (y'

2009-12-30 @ 22:24:49
Postat av: mathilda

vilket språk ska du lära dig?

2009-12-31 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback