twilightnörden

tjomorgon. idag ska jag träffa twilightnörden josefine. hon är verkligen N Ö R D. hon pratar om det 24/7 men nu ska jag inte skriva massa om det. hon kommer hit vid 12 ungefär. sen ikväll ska jag nog in och köpa min sista julklapp. och vet ni vad! jag har hittat en i mitt förra lag's blogg och hon har en sån design jag vill ha så jag får hoppas att hon vill hjälpa mig :D min nya header är av ylva blomgren. ni hittar hennes blogg i menyn under bloggar. det var det. vi hörs, puuuuus

Postat av: Liinnéa

sv: Nej det har jag inte gjort, jag köpte den :)

Det jag kan göra är väl det här: www.laidaas.blogg.se (fast den är inte klar) ;)

2009-12-22 @ 09:55:40
URL: http://theliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback