fotomaraton 11 september

snart är det dags igen med fotomaraton i borås, jag ska vara med! för er som inte vet vad det är eller vad det går ut på så är det helt enkelt så att man anmäler sig (100:- om du är född 94 eller senare) till studiefrämjandet eller borås fotoklubb som håller i det. vid starten den 11 september kommer man att få 10 olika teman som man ska försöka fota, t.ex stor/liten då tar man ett foto på något stort och litet i samma bild, hajjar ni grejen? det är väldigt kul och man behöver ju inte ta det seriöst och satsa på att vinna hela maratonet, gör det för att ni gillar att fotografera och det är en kul grej, man anmäler sig på detta nummer: 033-23 94 40 eller [email protected]

Postat av: K A R O L I N A

Jag ska vara med klart! Bestämde det redan förra året då jag inte hann anmäla mig.. haha! :)

2010-08-28 @ 13:20:56
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: jenny

94 eller senare, kan man då vara 98 ?? :)

om man t.ex inte skulle hinna fota alla motiven på den tiden man har, vad händer?? :)

2010-08-28 @ 22:11:34
URL: http://jeennyblomgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback