loggbok 2010/2011

bjussar på bilden på mina "fina" loggböcker, hehe. 08/09 loggboken var min första som jag hade på kunskapsskolan och den andra är min senaste, får en ny imorgon - frågan är bara hur den ska se ut (jag har gjort båda framsidorna själv) har ni några tips&ideér på hur en loggbok skulle kunna se ut? tänk på att man har den ett helt år + att för er som inte går på Kunskap så är detta nyckeln till våra scheman, helt enkelt vi skriver våra egna scheman varje dag här i :) så hojta till med ideér och funderingar...

Postat av: ida

Jag fick min loggbok idag och framsidan ligger typ i en plastficka så man kan byta framsida hur många gånger man vill bara sätta i ett nytt papper! :DD

2010-08-17 @ 19:18:54
Postat av: K A R O L I N A

Kanske en bild på dig själv som täcker hela framsidan? Och i något hörne svart eller vit text med, a vad du nu ska skriva på boken. Eller bara en färg och text? Annars tycker jag att den till höger var väldigt fin! :)

2010-08-17 @ 21:02:33
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback