skrattar

sitter och skrattar med min bror, kollar bloggsvar och vad ser man då? två sjukt roliga kommentarer, förstår inte hur vissa av er läsare orkar, om ni tycker att jag har ett fult leende som personen påpekade och att jag är kaxig, varför läser ni bloggen då? :D något måste ju få er att vilja läsa, jag tar verkligen inte åt mig av sånt här skrattar bara åt hur man orkar, vill inte slösa bort min tid på detta nu men bara så att ni vet, varken JAG eller någon annan tvingar dig att läsa min blogg, det är upp till var och en, och JAG uppdaterar exakt om vad jag vill så det får man acceptera, menmen.... förstår mig bara inte på sånna här personer som slösar sin tid på onödiga kommentarer... puss på alla er andra som ger mig så fina kommentarer! :D är tillbaka på bloggen i helgen lovar jag!

Postat av: Alice

You go bitch! Dom är bara avundsjuka på dig sötan!<3

2010-12-04 @ 14:43:25
Postat av: Anonym

Jag tycker det är lite löjligt att skriva "jag skrattar bara åt dom" när man inte ens gör det.

det är ett sätt att visa att man inte tar åt sig kommentarerna, fast man egentligen gör det..

dagens ungdom alltså

2010-12-06 @ 13:53:35
Postat av: F I L I P P A

anonym: snälla, jag vet väl själv vad jag tycker om sånt här? andra kanske "skrattar" men egentligen tar om åt sig, dock är jag inte en av dom, jag bryr mig inte om dom tycker jag är ful - jag tvingar som sagt ingen att läsa min blogg, tar inte åt mig av sånna löjliga kommentarer, bara alla fina söta kommentarer! :)

2010-12-07 @ 13:28:02
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Alice

anonym: Jag tycker det är lite löjligt utav dig att kommentera och tro att du vet vad hon tycker. Jag tror hon vet bäst själv. Vad fan ska hon göra, seriöst det är ju bara pinsamt att kommentera sånt skit på en blogg.



Dom är ju avundsjuka, om dom skulle störa sig på hennes leende skulle dom inte brytt sig. Kom fram i verkligheten och säg det istället licksom eller har dom så sjukt dålig självkänsla att dom måste trycka ner andra för att må bättre. Skaffa ett liv säger jag bara och kolla på er själva i speglen och klaga på era fel och brister. Filippa bryr sig inte ändå och har inget ``fult`` leende, hon vet att hon är fin och snygg och allt så fuck you! Jag vet att det här inte angår mig men jag står upp för min vän och säger bara vad jag tycker puss

2010-12-07 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback