åker hem snart från skolan

hejsan, klockan är halv 4 just nu och mamma kommer och hämtar oss om ca 15 minuter. lärarna sitter en bit ifrån oss och småpratar.vi ska vi hämta lovisa på dagis, sen när jag kommer hem kan jag visa er en outfitbild. blir väl runt femtiden, ni märker det, hehe. SEE YA DUDES

Postat av: E V E L I N A

SV: Tack! din blogg va jättefin din med :)



Jag har laddat hem Photoshop Cs4 gratis

fast då har man bara det i 30 dagar.

Fast min bror fixade det så jag har det

hela tiden nu! :)

om du vill ladda hem det kolla bland

mina kategorier "Svar på Tal"

så hittar du det i lite äldre inlägg.

/KRAM!

2010-02-01 @ 17:27:23
URL: http://evelinaylwamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback