alla läser BT idag!

morgonpigg? nejnej! alex ringde ner till mig vid halv åtta och säger att min bild på han är med i tidningen och då säger han att det är den största och givetvist trodde jag att jag hade vunnit och flyger upp ur sängen men självklart var det så att det bara var läsarbilder som KAN vinna,  hehe. så jag tror att någon av dessa bilder + alla andra som har varit med, någon av dom kommer att vinna. aja whateva jag bryr mig inte nu om jag vinner, haha. jag är bara glad för att bilden kom med över huvudtaget. NÄSTstörsta bilden i alla fall. så nu får ni kolla BT sidan 18-19


Postat av: Sara

Var det ngn sån här grej att man skulle skicka in bilder då eller? ;)

2010-02-16 @ 10:47:24
URL: http://typsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback