godmorgon


godmorgon bloggen! tack för alla fina och roliga kommentarer. det är verkligen jättekul och det som är ännu roligare är att statistiken steg igår när jag hade gått och lagt mig, ja ni ser ju på bilden. kolla röda linjen - sidvisningar. oj oj oj säger jag bara. så nu får vi se hur mycket det sjunker när skolan börjar, eller så ligger det kvar på samma siffra, haha vi får se. jag ska inte visa massa statisk bilder idag. utan jag tänkte visa er lite foton på lovisa som jag tog nu i morse ute i den HÖGA snön. så håll utkik. LATER  

Postat av: EMMA

Oj inte dåligt med så mycket besökare! Har själv ett problem med det där.. Skulle vara kul om du kunde ge lite tips på hur man får så mycket besökare!

2010-02-21 @ 15:38:05
URL: http://emmisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback