göteborg imon


|rolig bild jag slängde ihop i förrgår|
imorgon blir det göteborg med bästa brudarna! vi tar tåget tio i elva så är väl nere innan tolv nån gång. hinner inte uppdatera imon innan jag åker för jag ska till läkaren först och boka tid för min svanskota. så förmodligen blir det ingen updt imon för på kvällen tror jag att jag inte hinner om vi brudar ska hitta på något, vem vet. jag ska kanske träffa några EM bobcatsar också. askalas! saknar alla så mycket. så vi får väl se vad som händer imon. kameran hänger med och jag knäpper väl lite bilder om det inte snöar massa för då orkar jag inte krångla upp kameran, hehe. men tänkte att det var bra och säga detta så vet ni var jag håller hus imon.



kom igen nu alla som läser detta (som har blogg) anmäl er till min tävling nu! och glöm inte att ni måste länka till erat bidrag i kommentaren, annars kan ni inte vara med. så komigenkomigen! puss&kram


Postat av: saga

bra, då vet vi vart du håller hus :D

2010-02-18 @ 21:04:12
URL: http://ssagawl.blogg.se/
Postat av: kajsa:)!

hur gör du så att dina bilder är i en sån ram:O

2010-02-18 @ 21:57:13
URL: http://kaaajzaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback