hej friluftsdag


imorgon är det friluftsdag och jag har valt slalom i hestra-isaberg (småland) det ska bli riktigt kul, alla vi brudar har valt det så det blir kanoners! så klockan åtta avgår bussen från skolan och vi åker hem vid ca ett halv två om jag minns rätt, jag, brorsan och josefine stannar kanske kvar några timmar och åker hem med josefine's pappa men det är in 100% säkert än så vi får se vad som händer. får se om jag kan träna också eftersom hallarna är stängda och nu har vi någon hall i hökerum imon men ingen kan köra mig så jag får väl hoppa träningen i värsta fall :/ men jag har ju en del att plugga så vi ser vad som händer. kameran följer inte med och digitalkameran är ju sönder :/ så no pic's imon från isaberg. vi hörs. CIAOCIAO

Postat av: Michelle

Du svarade aldrig på min fråga?

Hur får du så de är en text i kommentars rutan?

innan man ska kommentera?

2010-02-25 @ 09:29:25
Postat av: Cornelia

du är med i final i min tävling be alla rösta pådig här på bloggen.

kramar

2010-02-25 @ 15:11:42
URL: http://bloggenomcornelia.blogg.se/
Postat av: Olivia

var med på min tävling :)

www.ollekj.blogg.se

2010-02-25 @ 20:48:39
URL: http://ollekj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback